Pogosta vprašanja in odgovori

ZA PONUDNIKE:

1. Kako se registriram kot PONUDNIK?

Kot Ponudnik se lahko registrira vsaka pravna ali fizična oseba, ki ponuja vsaj eno izmed storitev za otroke in sicer: varstva (varuške), počitniška varstva, tabore, dejavnosti in tečaje, organizirate rojstnodnevne zabave, pripravljate dogodke za otroke (festival, predstave, sejmi,…) ali ste Ponudnik doživetij (ideje kam z otrok? Npr. zabavni parki, kmečki turizem, zoo, bazeni, rafting, zip line, adrenalinski park, ogled znamenitosti, atrakcije, ipd). Za registracijo Ponudnika klikni POSTANI PONUDNIK na vrhu strani in ustvarite svoj uporabniški račun. Za tem boste dodali še podatke o podjetju (v kolikor poslujete preko podjetja), vaše kontaktne podatke, ter logo podjetja oz. vaše dejavnosti (če ga imate, da ga prikazujemo na vaši ponudbi in s tem povečate prepoznavnost). Lahko pa nam pošljete tudi sporočilo na info@otroskoveselje.si in vam registracijo uredimo mi.

2. Kaj vključuje sodelovanje s Platformo?

Kot Ponudnik boste imeli dostop do orodij za objavo, urejanje in spremljanje vaših oglasov, vključno s pregledom rezervacij, nakupov in pomembnih poročil. Nudimo tudi pospeševanje prodaje, promocijo ter koriščenje darilnih bonov.

3. Kakšne stroške imam, kot Ponudnik?

Če izkoristite trenutno PROMO akcijsko ponudbo (!!POZOR: namenjena je le prvim 100 registriranim Ponudnikom), potem si zagotovite 3 mesečno BREZPLAČNO uporabno spletne Platforme s polnim dostopom in vsemi storitvami, ki jih nudimo (poročili, analizo, promocijo, ipd.). V kolikor po 3 mesecih ugotovite, da Platforma ni primerna za vas, se odjavite brez kakršnih koli stroškov. Po poteku 3 mesecev, prvim 100 registriranim uporabnikom nudimo 50% nižjo mesečno naročnino in sicer si jo zagotovite za kar 2-leti po fiksni ceni za le 40 EUR/mesečno. Ne čakajte predlogo in si zagotovi svoje mesto med 100 Ponudniki in prejmite ter koristite PROMO ugodnosti.

4. Ali imam pregled nad svojimi ponudbami oziroma oglasi?

Seveda, do svojih ponudb oziroma oddanih oglasov lahko vedno in kadarkoli dostopata sami. Kot registriran Ponudnik lahko kadarkoli oddajate ponudbe, jih urejate ter pregledujete število rezervacij. Spremljate število prostih mest, ogledov ter prejmete poročilo o številu prijav z vključenimi vsemi informacijami.

5. Kako lahko posodobim ali izbrišem svoj oglas ozirom objavljeno ponudbo?

V svojem uporabniškem računu lahko kadarkoli urejate ali brišete svoje oglase.

6. Kaj se zgodi, če stranka odpove storitev?

V primeru odpovedi se uporabljajo pogoji, ki ste jih sami določili ob objavi ponudbe. Stranka bo povratne informacije prejela neposredno od vas. Če na svojem oglasu niste zapisali lastne politike odpovedi, potem v takšnem primeru veljajo Splošni pogoji Otroško veselje, kjer je opredeljena splošna politika odpovedi ( a le, če na oglasu ni zapisane vaše politike).

7. Ali lahko sprejemam darilne bone Otroško veselje?

Da, stranke lahko pri vas unovčijo darilne bone Otroškega veselja (v kolikor nismo na vašo željo se dogovorili kako drugače). Prav tako jih lahko koristijo neposredno preko naše Platforme. Poročila o unovčenih bonih boste prejeli mesečno, Platforma pa vam bo izplačala vrednost koriščenih bonov.

8. Kako lahko promoviram svoje storitve na Platformi?

Vaše storitve bodo vključene v iskalnik Platforme. Poleg tega ponujamo dodatne možnosti promocije, kot so izpostavljeni oglasi in objave na družbenih omrežjih.

9. Kaj če imam težave pri uporabi Platforme?

Smo vam vedno z veseljem na voljo. V primeru težav nas lahko kontaktirate na telefon: 070/208-000 ali nam pošljete sporočilo na info@otroskoveselje.si.

10. Imate vprašanje pa niste našli odgovora?

Z veseljem vam odgovorimo, zato pokličite na tel. 070/208-000 ali pošljite sporočilo na info@otroskoveselje.si

ZA STARŠE oziroma UPORABNIKE:

11. Kako deluje Platforma Otroško veselje?

Platforma Otroško veselje vam omogoča, da na enem mestu poiščete in rezervirate dejavnosti, programe in ostale ponudbe za svoje otroke, kot so tabori, rojstnodnevne zabave, varstvo in številne druge aktivnosti. Preprosto izberite ponudbo, preverite podrobnosti in jo rezervirajte prek naše spletne strani. Ali pa s klikom na »pošlji povpraševanje« zastavite vprašanje neposredno izbranemu Ponudniku, ki vam bo odgovoril v najkrajšem možnem času.

12. Ali lahko rezerviram več različnih dejavnosti hkrati?

Trenutno je zaradi zagotavljanja varstva osebnih podatkov možno v košarico dodati le različne storitve enega Ponudnika naenkrat. Po zaključku nakupa lahko rezervirate izbrane storitve drugega Ponudnika. Različne ponudbe Ponudnikov lahko medtem shranite med priljubljene.

13. Kaj se zgodi po tem, ko opravim rezervacijo?

Po potrditvi rezervacije bo Ponudnik prejel obvestilo in vas kontaktiral z vsemi potrebnimi podrobnostmi. Na svoj e-poštni naslov boste prejeli potrditev in vse potrebne informacije v zvezi z opravljeno rezervacijo.

14. Ali lahko uporabljam darilne bone za storitve na Platformi?

Da, darilni boni Otroško veselje so veljavni za vse storitve, ki jih ponujajo naši Ponudniki na Platformi. Preprosto vnesite kodo darilnega bona med postopkom rezervacije (v košarici) in vrednost (dobroimetje) darilnega bona se bo odštela od vrednosti izbrane ponudbe. V kolikor Ponudnik omogoča, pa lahko bon koristite tudi neposredno pri Ponudniku (podrobno opisano v Splošnih pogojih - Pogoji poslovanja z Darilnim bonom).

15. Kaj, če želim odpovedati rezervacijo?

Odpoved rezervacije je odvisna od pogojev posameznega Ponudnika. Ta so opisana ob sami rezervaciji storitve. Za odpoved ali spremembo se obrnite neposredno na Ponudnika rezervirane oziroma kupljene storitve.

16. Kako so izbrani Ponudniki na Platformi?

Vsi Ponudniki na Otroškem veselju so svojo prisotnost zagotovili z dokazili oziroma referencami, tako lahko zagotovimo kakovost Ponudnikov.

17. Ali je uporaba Platforme varna?

Da, varstvo vaših osebnih podatkov jemljemo zelo resno. Naša Platforma deluje v skladu z Zakonodajo o varstvu podatkov (GDPR), vsi Ponudniki pa so prav tako zavezani k maksimalnemu spoštovanju politike zasebnosti.

18. Kaj če imam težave pri uporabi Platforme?

Smo vam vedno z veseljem na voljo. V primeru težav nas lahko kontaktirate na telefon: 070/208-000 ali nam pošljete sporočilo na info@otroskoveselje.si.

19. Kje najdem dodatne informacije v zvezi s poslovanjem in uporabo Platforme?

Vse v zvezi s poslovanjem in uporabo Platfrome najdete v Splošnih pogojih ter Pogoji poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje, ki so sestavni del Splošnih pogojev.

20. Imate vprašanje pa niste našli odgovora?

Z veseljem vam odgovorimo, zato pokličite na tel. 070/208-000 ali pošljite sporočilo na info@otroskoveselje.si.

Nakupovalni voziček
Prijava

Ne račun še?

Za izboljšanje vaše izkušnje na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Pošlji povpraševanje

Vaše sporočilo bo posredovano direktno ponudniku, odgovor boste prejeli v najkrajšem možnem času.