SPLOŠNI POGOJI in POGOJI POSLOVANJA Z DARILNIM BONOM OTROŠKO VESELJE

SPLOŠNI POGOJI

  • Uvod

S spletno Platformo Otroško veselje na spletnem naslovu www.otroskoveselje.si (v nadaljevanju: Platforma) upravlja in je last Karmen Kurmanšek s.p. (v nadaljnjem besedilu »Otroško veselje«), ki posluje pod nazivom Otroško veselje s sedežem v Občini Domžale in poslovnim naslovom Gorjuša 2b, 1233 Dob, Slovenija.

Z uporabo in registracijo uporabniškega računa na Platformi Otroško veselje se strinjate, da ste vezani na te Splošne pogoje uporabe in poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji). Splošni pogoji vplivajo na vaše pravice in obveznosti, zato jih pozorno preberit

  1. Če se s Splošnimi pogoji ne strinjate, ne uporabljajte Platforme Otroško veselje. Svetujemo vam, da v takem primeru izbrišete morebitni registriran uporabniški račun. Če imate kakršnakoli vprašanja, nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na info@otroskoveselje.si

V nasprotnem primeru bo vaša nadaljnja uporaba naše Platforme pomenila, da sprejemate vsakokratne veljavne Pogoje.

Ob registraciji v spletno Platformo Otroško veselje, si uporabnik sam ustvari uporabniško ime in geslo. Registracija kupca zaenkrat ni potrebna, vendar je zaželena, da lahko kupec izvede nakup. Ti Splošni pogoji opredeljujejo delovanje spletne Platforme Otroško veselje, pravice kupca, ponudnika, uporabnika in poslovno razmerje med Otroškim veseljem in kupcem / uporabnikom ter ponudnikom.

Otroško veselje si pridržuje pravico, da po lastni presoji Pogoje občasno posodobi. To lahko stori iz tehničnih ali pravnih razlogov ali ker so se potrebe poslovanja Otroškega veselja spremenile. Z uporabo in registracijo na Platformi Otroško veselje se strinjate, da boste v primeru nestrinjanja s spremembo Pogojev takoj prenehali z dostopom in/ali uporabo Platforme Otroško veselje ter izbrisali svoj uporabniški račun. Posodobljeni Splošni pogoji so veljavni takoj, ko so javno dostopni, v kolikor ni specifično zapisano drugače. Pozivamo vas, da morebitnim spremembam Pogojev redno sledite.

  • Platforma Otroško veselje

Platforma Otroško veselje je spletni trg, kjer ponudniki (v nadaljevanju: ponudnik) otroških storitev ali dogodkov (npr. varstvo, počitniško varstvo, tabor, rojstnodnevna zabava, tečaji / dejavnosti, animatorji, kam z otrokom, kaj dogaja, ipd.) ali ponudniki lokacij oz. prostorov  (v nadaljevanju: ponudniki) lahko ponudijo svoje storitve, prizorišča / lokacije oz. druge ustrezne ponudbe za otroke, ki jih Otroško veselje sprejme na Platformo Otroško veselje.

Kupec (v nadaljevanju: kupec) pa lahko na podlagi aktualne ponudbe, ki je objavljen na spletni Platformi Otroško veselje, iščejo, primerjajo, rezervirajo in plačajo izbrano storitev oz. ponudbo. Kupec mora skrbno prebrati in biti pozoren na te Pogoje in pogoje, prikazane med postopkom rezervacije. Prav tako lahko kupec na Platformi kupi darilni bon v poljubni vrednosti (najnižja vrednost darilnega bona znaša 10 EUR in se zaokrožuje na 10 EUR navzgor). Pogoji nakupa in poslovanja z darilnim bonom so opisani v Pogojih poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje, ki je objavljen in dostopen na spletni strani otroskoveselje.si.

Pri nakupu storitve (uspešno izvedeno plačilo) oziroma potrjeni rezervaciji gre za neposredno pogodbo med ponudnikom in kupcem. Otroško veselje, kupcem ali ponudnikom sam ne zagotavlja storitev, prizorišča, lokacije ali drugih ponudb, zato ne nastopa kot stranka v pogodbi, niti ne nastopa kot agent za katerokoli stranko v postopku sklepanja pogodbe o rezervaciji / nakupu storitve ali prizorišča oziroma kateri koli drugi ponudbi. Otroško veselje ne nastopa niti pri izvajanju ali organizaciji storitev, razen v kolikor posreduje pri lažji izvedbi plačil, a s tem ne prevzema odgovornosti za izvedbo ali kakršne koli druge odgovornosti povezane z nakupom. Otroško veselje je posredniška Platforma in ni zavezan k sklenitvi nobenega pogodbenega razmerja.

Zasebnost uporabnikov Platforme Otroško veselje nam je pomembna. Preberite našo Politiko zasebnosti in piškotkov, da boste razumeli, na kakšen način zbiramo, uporabljamo in delimo informacije o vas, ter da razumete, katere piškotke uporabljamo na Platformi otroško veselje in kako lahko piškotke nadzirate.

Informacije Otroško veselje dobiva od ponudnikov storitev in ne moremo zagotoviti, da so vse točne, resnične, vendar smo pri zagotavljanju naše Platforme razumno previdni in strokovno skrbni. Za morebitne napake, prekinitve ali manjkajoče dele informacij nismo odgovorni. Seveda bomo storili vse, kar je v naši moči, da jih popravimo, takoj, ko bomo zanje izvedeli.

Naša Platforma ni priporočilo ali podpora kateremukoli ponudniku storitev ali njegovim produktom, storitvam, itd.

Otroško veselje ni stranka v pogojih med vami (kupcem / uporabnikom) in ponudnikom storitev. Ponudnik storitev je izključno odgovoren za izvedbo oglaševane ponudbe (oglasa) in nosi polno odgovornost v primeru kakršnih koli reklamacij, zahtevkov, ipd.

Za rezervacijo boste morda morali ustvariti uporabniški račun. Prepričajte se, da so vsi vaši podatki (vključno s plačilnimi in kontaktnimi podatki) pravilni in posodobljeni, sicer morda ne boste mogli opraviti rezervacije ter slediti ponudbam na Platformi Otroško veselje. Odgovorni ste za vse, kar se zgodi z vašim računom, zato ne dovolite nikomur drugemu, da ga uporablja, in tako na noben način ne delite svojega uporabniškega imena in gesla.

Uradni jezik, ki ga uporabljamo za vse objave na Spletni platformi je v slovenskem jeziku.

Če ni navedeno drugače, morate biti za uporabo Platforme stari vsaj 18 let.

  • Definicije in razlagalne določbe

Besede, opredeljene v Splošnih pogojih, imajo običajen pomen, poleg tega pa imajo določene besede posebej določen pomen:

Uporabnik - je vsak ponudnik, kupec ali druga oseba, ki je v kakršnikoli zvezi s Platformo Otroško veselje,

Ponudnik – pomeni osebo, ki izpolnjuje vse naslednje pogoje:  ima z Otroškim veseljem sklenjeno pogodbo in v razmerju do Otroškega veselje nastopa kot naročnik, ima na Platformi Otroško veselje registriran uporabniški račun in  ponuja ter organizira storitve, ki jih oglašuje (ponudbe) oziroma prodaja na spletni Platformi Otroško veselje,

Kupec – pomeni fizično ali pravno osebo, ki se na Platformi Otroško veselje zanima oziroma  kupi ter koristi ponudbe, ki jih na Platformi Otroško veselje ponuja ponudnik in je na voljo kupcu v skladu z rezervacijo oziroma opravljenim nakupom,

Imetnik – pomeni osebo, ki je v last ali dar prejel darilni bon Otroško veselje.

Storitev – vse storitve in/ ali dogodki, ki jih ponudnik zagotavlja v svoji izvedbi in je za izvedbo prevzema vso materialno, odškodninsko in kazensko odgovornost,

Ponudba – ponudba, ki je javno oglaševana na Platformi otroško veselje (oglas),

Udeleženec – je oseba, ki se udeleži storitve / dogodka, katerega je kupec kupil na Platformi.

Registriran uporabnik – je oseba, ki se registrira na Platformo z vsemi obveznimi podatki, ki so potrebni za registracijo.

Uporabniški račun – se kreira po uspešno opravljeni registracija uporabnika na Platformi.

Darilni bon – vrednostni bon, s katerim lahko koristite vse ponudbe pri aktualnih ponudnikih na spletni Platformi Otroško veselje (vezano na Pogoje poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje),

Potrjena rezervacija oziroma izvedeno plačilo (nakup) - zavezujoč dogovor med ponudnikom in kupcem.

Ocena – vsak pregled, komentar ali druga povratna informacija, ki nam jo posredujete,

Višja sila – nepredviden dogodek ali okoliščine, ki neodvisno od dejanj ponudnika, kupca ali Otroškega veselja kakorkoli posežejo v izvedbo dogodka (na kar nihče nima vpliva npr. elementarne nesreče, vojno stanje, bolezen, epidemija, ipd.).

Zakonodaja o varstvu podatkov – vsi zakoni in predpisi Republike Slovenije, ki se nanašajo na obdelavo osebnih podatkov, vključno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 , s sprem; v nadaljevanju ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu podatkov 2016/679 (GDPR),

Uporaba pravic ali pravnih sredstev stranke ne posega v pravice ali pravna sredstva, razen če je pravica izrecno opredeljena kot izključna pravica.

Sklicevanje na pisanje ali pisno komunikacijo vključuje tudi elektronsko pošto.

  • Registracija in uporaba Platforme Otroško veselje

Komunikacija na Platformi Otroško veselje med kupci, uporabniki, ponudniki in Otroškim veseljem mora biti  vljudna, spoštljiva, poštena in profesionalna v kontekstu poslovnega odnosa.

Ponudnik mora biti za registracijo uporabniškega računa na Platformi Otroško veselje star najmanj 18 let in mora imeti neomejeno sposobnost sklepanja pravnih poslov. Otroško veselje si pridržuje pravico, da registracijo uporabniškega računa ponudnika ali kupcu zavrne, v kolikor posumi, da prijavljena oseba pod uporabniškim računom ni primerna. Otroško veselje ne sprejema nikakršnih odgovornosti za sprejem uporabniškega računa, saj ni zaveza k preverjanju ustreznosti ter pristnosti vnesenih podatkov. Prav tako Otroško veselje prevzema pravico, da ponudnika ne sprejme za pogodbenega partnerja (ponudnika) in mu brez obrazložitve lahko zavrne dostop oziroma sodelovanje.

Če se kot ponudnik registrirate v imenu pravne osebe, jamčite, da lahko tako pravno osebo veljavno zastopate in zanjo prevzemate obveznosti, ki izhajajo iz Pogojev in potrjene rezervacije in posebnih sporazumov oziroma sklenjenih pogodb.

Kupec mora biti za registracijo na Platformi Otroško veselje star najmanj 18 let in mora imeti neomejeno opravilno sposobnost. Otroško veselje si pridržuje pravico, da registracijo uporabniškega računa zavrne ali jo izbriše ob kršenju Splošnih pogojev brez kakršne koli obrazložitve.

Vsi vaši podatki, ki jih navedete ob registraciji (ponudnik in/ali kupec), morajo biti resnični, točni in popolni. Strinjate se, da boste svoj račun, v primeru spremembe vaših podatkov, posodobili. Zavezujete se, da boste na naš zahtevek predložiti dokazilo o skladnosti s Splošnimi pogoji. Strinjate se, da boste občasno posredovali dodatne informacije, ki jih od vas zahtevamo, vključno z informacijami o vaši identiteti. Posredovane podatke lahko preverimo z dostopom do javnih podatkov, javno objavljenih računov na družbenih omrežjih ali kje drugje. Lahko, da vaše registracije ne bomo sprejeli, dokler posredovanih podatkov ne preverimo, o čemer vas bomo obvestili.

Pri registraciji na Platformi Otroško veselje morate ustvariti geslo, ki ga ne smete posojati ali izdati nikomur. Za varovanje svojega gesla ste odgovorni sami. Sami ste odgovorni za kakršnokoli dejavnost na vašem uporabniškem računu na Platformi Otroško veselje. Pozivamo vas, da poskrbite za primerno zaščito svojega gesla. Če sumite, da je vaš uporabniški račun uporablja kdo drug, nas takoj kontaktirajte po elektronski pošti na info@otroskoveselje.com. Vašega uporabniškega računa ne smete prenesti na koga drugega oziroma v kolikor le to storite s tem prevzemate polno odgovornost za vsa dejanja povezana s tem uporabniškim računom. Dostop do uporabniškega računa lahko zavrnemo, če menimo, da uporabniški račun uporablja neavtorizirana oseba ali uporabnik krši Pogoje.

Z ustvarjanjem uporabniškega računa Otroško veselje se ponudniki strinjajo, da Otroško veselje deli njihove kontaktne podatke, ki so ji navedli pri registraciji na Platformi Otroško veselje ali ob posodobitvi kontaktnih podatkov, in sicer izključno za namene olajšanja procesa sklenitve rezervacije oziroma izvedbe storitve.

  • Uporaba in dostopnost platforme Otroško veselje

Z registracijo na Platformi Otroško veselje se strinjate, da ne boste: poskušali pridobiti neavtoriziranega dostopa do Platforme Otroško veselje ali katerih koli omrežij, strežnikov ali računalniških sistemov, povezanih s Platformo Otroško veselje; zbirali nejavnih informacij o drugih uporabnikih, pridobljenih prek Platforme Otroško veselje (vključno z e-poštnimi naslovi), brez predhodnega pisnega soglasja imetnika ustrezne pravice do takšnih informacij; dodajali drugih Uporabnikov na kakršnekoli sezame, vključno s seznami za pošiljanje e-pošte, brez njihovega soglasja ali uporabljali njihovega e-poštnega naslova ali kontaktnih podatkov za tržne, škodljive ali druge nemoralne namene; pošiljali neželene pošte, verižnih pisem ali drugih nezaželenih e-poštnih sporočil;  dostopali do Platforme Otroško veselje z namenom uporabe kakršnihkoli informacij, vsebine ali drugega znanja za vzpostavitev Platforme, ki bi konkurirala Platformi Otroško veselje in/alireproducirali, redistribuirali, prodajali, ustvarjali izpeljana dela, razstavljali, izvajali obratni inženiring ali razstavljali celoto ali del Platforme Otroško veselje, razen če je to dovoljeno s predpisi in te pravice ni mogoče izključiti s pogodbo.

Otroško veselje si prizadeva, da Platformo Otroško veselje ohranja dostopno ves čas. Kljub temu se lahko zgodi, da je dostop ali njeno delovanje občasno prekinjeno, tudi zaradi predvidenih vzdrževalnih ali posodobitvenih del, nujnih popravkov ali zaradi napak v telekomunikacijskih povezavah in/ali opremi. Vzdrževalna dela in posodobitve si prizadevamo izvajati v času, ko Platformo Otroško veselje uporablja najmanj uporabnikov.

Z registracijo uporabniškega računa na Platformi Otroško veselje izrecno soglašate, da ne odgovarjamo za škodo, ki bi nastala kot posledica prekinitve delovanja Platforme Otroško veselje, ali škodo, ki bi lahko bila kakorkoli povezana s prekinitvijo delovanja Platforme Otroško veselje.

Otroško veselje ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala, če do Platforme Otroško veselje ne morate dostopate iz katerekoli okoliščine, na katero lahko vplivate sami, vključno z neustrezno uporabo vaše opreme ali nezadostno pasovno širino vaše povezave.

Otroško veselje v nobenem primeru ponudniku ali kupcu ne vrača stroškov izvedbe plačilnih transakcij, ki jih je plačal v zvezi s plačilom za potrjeno rezervacijo, nakupom darilnega bona oziroma drugo izvedeno transakcijo povezano s Platformo Otroško veselje.

  • Zasebnost in piškotki

Če rezervirate ponudbo, si oglejte našo Politiko o zasebnosti in piškotkih (objavljena na spletni strani Otroško veselje) za več informacij o zasebnosti, piškotkih in o tem, kako lahko stopimo v stik z vami in obdelujemo osebne podatke.

  • Način plačila, rezervacija, uporaba storitev 

Spletna Platforma Otroško veselje omogoča vsaj enega ali več načinov izvedbe plačila:

  1. z gotovino neposredno pri ponudniku;
  2. z nakazilom na račun upravitelja spletne Platforme, Karmen Kurmanšek s.p., po ponudbi oziroma predračunu;
  3. z debetno, kreditno ali drugo plačilno kartico, ki omogoča plačila preko interneta, (Mastercard, Maestro, Visa, Prepaid…);
  4. z Flik plačilom
  5. z obročnim plačilom na obroke preko ponudnika družbe Leanpay, finančne storitve, d.o.o. Če ste ob zaključku nakupa izbrali način plačila Hitri Kredit Leanpay vas spletna stran preusmeri na aplikacijo ponudnika, kjer sklenete kreditno pogodbo s ponudnikom.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in registriranemu ter prijavljenemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Za nekatere produkte/storitve bo ponudnik storitev zahteval vnaprejšnje plačilo in/ali plačilo, izvedeno na dan koriščenja storitve direktno pri ponudniku.

Če Otroško veselje prevzema nakazilo, bomo mi odgovorni za upravljanje plačila in zagotavljanje izvedbe transakcije z našim ponudnikom storitev (obvezen način, kadar izberete plačilo preko Leanpaya) ter izdajo računa (v primeru zgoraj opredeljene izvedbe plačila pod točko: b, c, d in e). 

Če vam ponudnik storitev zaračuna (plačilo direktno pri ponudniku - točka a), bo to običajno osebno na začetku koriščenja storitve. V tem primeru je k izdaji računa zavezan neposredno Ponudnik na dan izvedbe plačila.

Način plačila (a,b,c,d,e) je odvisen od pravil glede izbranega načina plačila ponudnika storitev in so vam prikazane v postopku rezervacije. 

Če ponudnik storitev zahteva vnaprejšnje plačilo, se izvede plačilo (b,c,d,e), ko opravite rezervacijo, vračilo denarja pa ni možno (razen, če je v politiki odpovedi opredeljeno drugače). Pred rezervacijo preverite pravila ponudnika storitev o vnaprejšnjih plačilih (na voljo med postopkom rezervacije), na katera nimamo vpliva in za njih nismo odgovorni. To ne vpliva na vaše pravice v primeru težav z izkušnjo – glejte razdelek „politika odpovedi«.

Če je vaš način plačila določen v valuti (to velja za privzeto valuto vašega načina plačila), ki se razlikuje od valute plačila, vam vaša banka ali ponudnik načina plačila (ali njihovi ponudniki plačilnih storitev) lahko zaračuna dodatne pristojbine. To se na primer lahko zgodi, če je vaša kreditna kartica v CHF, ponudnik pa vam zaračuna storitev v EUR.

Vse ponudbe so objavljene in navedene v valuti EUR.

Pred potrditvijo Končne ponudbe kupcem priporočamo, da se podrobno seznanijo s ponudnikovo politiko odpovedi, ki bi morala biti dostopna prek Platforme Otroško veselje. Če ponudnikova politika odpovedi ali druge pomembne informacije za kupca niso dostopne prek Platforme Otroško veselje, jo mora kupec samostojno pred nakupom pridobiti neposredno od ponudnika (neodvisno od Platforme).

Otroško veselje v nobenem primeru nikoli ne nastopa kot pogodbena stranka pri opravljanju rezervacij ali potrjeni rezervaciji. Vsa komunikacija v zvezi z vprašanji in/ali povpraševanji v zvezi s storitvami / ponudbami in potrjeno rezervacijo oziroma izvedenim nakupom poteka neposredno med kupcem in ponudnikom.

Otroško veselje ima v lastni in upravlja zgolj Platformo Otroško veselje. Vse informacije na Platformi temeljijo na podatkih, ki nam jih posredujejo ponudniki ali kupci oziroma uporabniki.

Pričakujemo, da bodo ponudniki kupce/uporabnike in njihove otroke oziroma udeležence obravnavali na spoštljiv in profesionalen način tudi med izvedbo povpraševanja, nakupa in udeležbo oziroma koriščenjem storitve in obratno pričakujemo od kupcev oziroma udeležencev.

Vsi uporabniki Platforme Otroško veselje so zavezani k temu, da bodo spoštovali vse predpise s področja varovanja poslovnih skrivnosti in osebnih podatkov. Vendar pa ne moremo zagotoviti, da bodo to storili. Če ima kupec pomisleke glede tega, kako ponudnik ravna z osebnimi podatki, ga pozivamo, da se obrne neposredno na ponudnika.

Ponudniki se zavezujejo, da bo Otroško veselje branili v primeru kakršnihkoli zahtevkov kupcev / uporabnikov ali tretjih oseb, ki izhajajo iz kakršnih koli dejanj ali opustitev ponudnika. Ponudnik nam bo povrnili vso škodo, stroške, globe, odškodnine in podobno, ki bi izhajala iz dejanj ali opustitev Ponudnika. Ta obveznost ne preneha z izbrisom ponudnikovega računa na Platformi Otroško veselje ali prenehanjem njegove (ponudnikove) dejavnosti.

Kupec in ponudnik lahko zaključeno rezervacijo (izveden nakup) na Platformi Otroško veselje odpovejo samo v skladu s pogoji, ki je bila posredovana kupcu med postopkom sklepanja potrjene rezervacije (objavljena na spletni Platformi Otroško veselje). Če je bila potrjena rezervacija odpovedana v skladu s politiko odpovedi in je bilo plačilo izvedeno prek Platforme Otroško veselje, bo Otroško veselje vrnil plačilo, zmanjšano za razumne administrativne stroške in stroške, ki jo za transakcije zaračunava procesor plačil. Ponudnik pa se obvezuje, da bo znesek plačane ponudbe vrnil na račun otroškega veselja v skladu z izstavljenim zahtevkom za vračilo zneska.

Kupec mora pri postopku rezervacije preveriti ali izpolnjuje pogoje opisane v ponudbi (je otrok primerno star, ipd.), sicer kupec nosi odgovornost in posledice za neustrezno rezervacijo oziroma izvedeno plačilo storitve.

  • Cena storitev Ponudnikov

Ponudbe ponudnikov objavljene na Platformi Otroško veselje, so zavezujoče. Višina cene za storitve po kateri kupuje kupec je na Platformi Otroško veselje jasno opredeljena in zapisana. Ceno določi ponudnik in le ta ne sme biti višja, kot bi kupec za storitev plačal neposredno pri ponudniku ali na drugi Platformi kjer ponudnik objavlja oziroma oglašuje svoje storitve. 

Z opravljenim nakupom se Kupec zavezuje plačati storitev ter stroške davke in druge pristojbine, razen če je izrecno dogovorjeno drugače ali tako določajo zakonski predpisi.

Očitne napake in očitne tiskarske napake niso zavezujoče. Če na primer rezervirate storitev, ki bistveno odstopa od vrednosti ostalih ponudb (npr. ponudba taborov se giblje okoli 150 EUR naprej, po pomoti  pa je ponujena ponudba za 1 EUR, je lahko ta rezervacija odpovedana brez posledic oziroma kakršnih koli zahtevkov, povrnili pa vam bomo vse znesek plačane ponudbe izvedeni na Platformi Otroško veselje).

Prečrtana cena označuje osnovno ceno rezervacije, brez znižanja cene (znižana cena pomeni enake datume, enaka pravila, enako kakovost, itd.).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

  • Ocene in mnenja

Kupci lahko po izvedbi storitev ocenijo in storitve komentirajo. Kupci in ponudniki lahko ocenijo in komentirajo tudi storitve Platforme Otroško veselje.

Vsaka ocena uporabnika je med 1 (najmanj) in 5 zvezdic (najboljša ocena oziroma najvišje zadovoljstvo).
Da bi dobili skupno oceno, ki jo vidite na Otroškoveselje.si, seštejemo vse ocene uporabnikov, ki smo jih prejeli, in to vsoto delimo s številom ocen uporabnikov.

Poleg tega pa lahko uporabniki za posamezne vidike izkušnje, besedno (v slovenskem ali angleškem jeziku) opiše posamično izkušnjo.

Upoštevajte, da se ocena uporabnikov in vaše mnenje (opisno) ne seštevata oziroma vrednotita saj med njimi ni neposredne povezave.

Izkušnjo, ki ste jo rezervirali prek Otroškoveselje.si, lahko ocenite, če ste bili uporabnik storitve. Za urejanje ocene, ki ste jo že oddali, nas kontaktirajte ali pošljite sporočilo na info@otroskoveselje.si

Skrbniki Platforme Otroško veselje in avtomatiziranimi sistemi so specializirani za odkrivanje lažnih ocen, oddanih na otroškoveselje.si. Če jih odkrijemo, jih odstranimo in po potrebi ukrepamo proti posameznikom, ki so odgovorni zanje. Kdorkoli bi opazil karkoli problematičnega, lahko to vedno prijavite našemu Centru za pomoč, ki bo zadevo raziskala.

Da bi zagotovili ustreznost ocen, se lahko odločimo, da sprejmemo le ocene, ki so poslane v treh mesecih po izvedbi ponudbe, in lahko prenehamo prikazovati ocene, ko so starejše od 36 mesecev – ali če se spremeni lastništvo Ponudnika. Ponudnik se lahko odloči za odgovor na oceno.

Vsi Uporabniki Platforme Otroško veselje jamčijo, da bodo njihove ocene in mnenja: poštena, pristna in iskrena ter bodo realno predstavljala vaše izkušnje; ne bodo vsebovala vsebine, ki je grozeča, žaljiva, zlobna, obscena ali obrekljiva ali na kakšen drug način krši predpise; ne bodo kršila nobenih pravic tretjih oseb, vključno s pravicami s področja intelektualne lastnine ali pravicami zasebnosti; ne bodo razumljena kot oglaševanje izdelkov, storitev ali poslovanja vas ali katerekoli tretje osebe. Od naših strank (kupcev / uporabnikov) in partnerjev (ponudnikov) pričakujemo, da se bodo drug do drugega vedli spoštljivo in odgovorno.

Otroško veselje pregleduje ocene in mnenja, zato lahko po lastni presoji uredi, odstrani ali ne objavi katerekoli ocene in mnenja, ne da bi bil zavezan k temu, da tako ravnanje obrazloži oziroma poda kakršnokoli povratno sporočilo.

Uporabniki soglašate, da ne boste sprejeli nobenega plačila ali ugodnosti za objavo ocen in/ali mnenj.

Poskusi znižanja ocene konkurence z oddajanjem negativnih komentarjev ne bodo tolerirani.

Uporabniki soglašate, da vaše ocene in mnenja urejamo ter uporabljamo v marketinških in promocijskih gradivih Otroško veselje in za izboljšanje delovanja Platforme Otroško veselje ter spremljanje dejavnosti obiskovalcev Platforme Otroško veselje.

Ocene ali mnenja, objavljena na Platformi Otroško veselje, ne veljajo kot priporočila Otroško veselje. Otroško veselje za njihovo vsebino ne odgovarja in ne jamči za njihovo točnost, pravilnost ali resničnost. Kupci se na vsebino ocen in mnenj zanašajo le po lastni presoji.

  1. Pravice intelektualne lastnine

Otroško veselje ima pravico uporabe vseh izvirnih vsebin na Platformi Otroško veselje. Otroško veselje na uporabnike / kupce in/ali ponudnike ali tretje osebe v nobenem primeru ne prenaša nikakršnih pravic intelektualne lastnine.

Če ni navedeno drugače, so vse pravice na naši Platformi ter na družabnih omrežjih registriranih pod Otroškim veseljem (tehnologija, vsebina, blagovne znamke, videz in občutek itd.) v lasti Otroškega veselja in z uporabo naše Platforme se strinjate, da to storite samo za predvideni namen in ob upoštevanju zahtev, kakor sledi zapisano v nadaljevanju.

Pozorno spremljamo vsak obisk naše Platforme in blokirali bomo vsakogar (in vse avtomatizirane sisteme), za katerega sumimo, da:

  • izvaja nerazumno število iskanj,
  • uporablja katere koli naprave ali programsko opremo za zbiranje cen ali drugih informacij,
  • počne nekaj, kar povzroča nepotrebno obremenitev naše Platforme.
  • obstaja kakršen koli sum po škodljivem ravnanju, ki bi vplival na delovanje Otroškega veselja

Z nalaganjem ocene/slike/video na našo Platformo potrjujete, da izpolnjuje vse navedene pogoje opisane v Splošnih pogojih ter da:

  • je vsebina resnična (da niste na primer spremenili slike ali naložili slike druge storitve, lokacije, izvedbe, ipd.),
  • ne vsebuje nobenih virusov,
  • vam je dovoljeno, da jo delite na naši Platformi,
  • ste lastnik (ali imate dovoljenje za uporabo) vseh pravic intelektualne lastnine, ki jih vsebuje,
  • jo lahko uporabljamo na naši Platformi in v druge komercialne namene (vključno s trženjem in oglaševanjem) v vseh medijih in socialnih omrežjih, razen če nas izrecno prosite, da jo prenehamo uporabljati,
  • ne krši pravic do zasebnosti drugih,
  • prevzemate vso odgovornost za kakršne koli pravne ali druge zahtevke proti Otroško veselje v zvezi z njo.

Pojasnilo: nismo odgovorni za nobeno sliko/video, naloženo na našo Platformo, in lahko po lastni presoji odstranimo katero koli sliko/video (če na primer ugotovimo, da slika/video ne izpolnjuje zgornjih zahtev, a preverjanju nismo zavezani).

Uporabniki si lahko ogledajo, natisnejo ali prenesejo vsebine objavljene na Platformi Otroško veselje, a le za lastno uporabo, za izvajanje svojih pravic in izpolnjevanja svojih obveznosti v skladu s Splošnimi pogoji. Vsebine Platforme Otroško veselje uporabniki ne smejo, brez našega predhodnega izrecnega pisnega soglasja, kopirati, urejati, spreminjati, reproducirati, objavljati, prikazovati, distribuirati, shranjevati, prenašati, komercialno izkoriščati, razširjati ali uporabljati v kakršnikoli drugi obliki.

Če menite, da katerakoli vsebina na Platformi Otroško veselje krši vaše avtorske pravice, nam lahko pošljete obvestilo, ki mora vključevati vsaj sledeče informacije: podpis osebe, pooblaščene za delovanje v imenu imetnika izključne pravice intelektualne lastnine, ki naj bi bila kršena; identifikacija gradiva, ki naj bi posegalo v vaše pravice intelektualne lastnine; informacije, ki zadostujejo, da vas lahko kontaktiramo, vključno z vašim imenom, elektronskim in/ali poštnim naslovom; izjava, da verjamete, v dobri veri, da uporaba gradiva na Platformi Otroško veselje ni odobrena s strani imetnika pravic intelektualne lastnine, njegovega agenta in/ali zakona in izjava, da so informacije v obvestilu točne ter da ste pooblaščeni za delovanje v imenu imetnika pravice intelektualne lastnine, ki naj bi bila domnevno kršena.

Ponudniki potrjujejo, da so vsebine in slike, uporabljene za ustvarjanje njihovega računa, v celoti v njihovi lasti in da imajo ustrezne pravice in dovoljenja za distribucijo gradiva na Platformi Otroško veselje. Za objave ponudnikov (tako slikovne, video vsebino kot opisne) Platforma Otroško veselje ne prevzema nikakršne odgovornosti, pač pa je popolna odgovornost na strani ponudnika. Če nas tretja oseba kontaktira zaradi kršitve pravic intelektualne lastnine v zvezi s slikami ali drugimi vsebinami, uporabljenimi za ponudnikovo ustvarjanje računa ali ponudbe, se ponudnik strinja, da bo v celoti prevzel pravno in odškodninsko odgovornost za morebitno škodo, ki bi jo bilo treba plačati oziroma kakršno koli drugo odgovornost, ki bi nastala zaradi kršitve pravice intelektualne lastnine. Prav tako daje soglasje Otroškemu veselju, da lahko nemudoma izbriše takšno objavo, brez da o tem posebej obvesti ali je dolžan obrazložiti ponudniku (dovolj je že sum ali prejeta pritožba).

  • Izjava o odgovornosti 

Uporabnik priznava in neizpodbojno soglaša, da je Platforma Otroško veselje na voljo samo v informativne namene in za olajšanje iskanja, komunikacije, rezervacije in izvedbo plačil. Odgovornost ponudnika je, da zagotovi, da ponudba ustreza v celoti zapisani vsebini na podlagi katere je kupec kupil storitev. V kolikor kupcu manjkajo določene informacije se mora pred nakupom oziroma potrjene rezervacije samostojno pozanimati (neodvisno od Otroškega veselja) o vseh okoliščinah, ki so zanj pomembne, in pridobiti vse informacije, ki bi jih pridobil skrben in odgovoren kupec. Kupec lahko pridobi potrebne informacije in se poveže neposredno s ponudnikom preko naše Platforme Otroško veselje in sicer s klikom na pošlji povpraševanje, kjer lahko zastavi vprašanje neposredno ponudniku. Ponudnik je dolžan na prejeto povpraševanje odgovoriti v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 48 urah od prejetega sporočila, na kontaktne podatke, ki so navedeni v sporočilu.

Kupec oziroma uporabnik se mora pred nakupom skrbno prepričati o slovesu ponudnika in ostalih informacijah, ki so lahko za kupca oziroma uporabnika pomembne.

Otroško veselje ne prevzema nobene odgovornosti glede ponudbe in/ali izvedbe in/ali ustreznosti prizorišč ali storitev, morebitnih poškodb in nesreč, še zlasti pa ne jamči za: 

  • Skladnost prizorišča in storitev s ponudbo objavljene in kupljene na Platformi Otroško veselje; 
  • Primernost ponudbe, ki jo zasleduje kupec oziroma uporabnik; 
  • Natančnost kakršnegakoli opisa ponudbe oziroma oglasa in/ali primerno obnašanje ali ravnanje kateregakoli ponudnika;
  • Primerno obnašanje ali ravnanje kateregakoli kupca oziroma uporabnika; 
  • Natančnost, popolnost, pravilnost in resničnost kakršnihkoli informacij, podanih s strani kupca ali uporabnika ali ponudnika; 
  • plačila kupca / uporabnika ali ponudnika.

Otroško veselje ne odgovarja za nobeno dejanje ali opustitev ponudnika ali za storitve, izvedene s strani ponudnika, ali za kakršenkoli neuspeh ponudnika pri izvajanju katerekoli od storitev in/ali prizorišč.

Na noben način nismo odgovorni za nobeno dejanje ponudnika ali kupca oziroma uporabnika.

Vsebina Platforme Otroško veselje je na voljo samo za informativne namene. Nanjo se ne smete zanašati kot na nasvet ali priporočilo.

Otroško veselje v nobenem primeru (niti če je posledica malomarnosti) ne odgovarja za škodo, ki nastane zaradi uporabe Platforme Otroško veselje v katerikoli obliki, zlasti pa zaradi: 

  • izgube predvidenih dobičkov ali poslovanja; 
  • izgube podatkov in vsebin, vključno s komunikacijo na Spletišču; 
  • izgube priložnosti;
  •  izgube prihodka ali nesmotrno nastalih stroškov; 
  • izgube ugleda ali dobrega imena;
  • kakršno koli izgubo, ki ni posebno definirani in bi jo uporabnik (kupec ali ponudnik) občutil oziroma smatral, kot izgubo oz. povzročeno škodo in bi za posledice lahko imeli kakršni koli zahtevek (sodni, pregon, ipd.).

Otroško veselje odgovarja le za neposredno škodo, ki je uporabniku nastala zato, ker je Otroško veselje naklepno ali iz velike malomarnosti kršil določila Pogojev. Odškodninska odgovornost Otroško veselje ne sme presegati koristi, ki jo je Otroško veselje imel od uporabnikovega dejanja, v zvezi s katerim je nastala kršitev, škoda pa je v vsakem primeru omejena na največ 200 EUR na uporabnika.

  • Prenehanje ali suspendiranje

Vaš račun pri Otroško veselje lahko kadarkoli in brez vsakršne odgovornosti do vas ali tretjih oseb začasno suspendiramo ali trajno odstranimo iz kateregakoli razloga, predvsem pa, če: 

  • so podatki, ki ste nam jih posredovali, neresnični ali jih ne moremo preveriti; 
  • Uporabnik krši katerokoli od določb teh Pogojev in/ali prejmemo pritožbo ali pomisleke glede vaše dejavnosti na Platformi Otroško veselje.
  • Škodujete ugledu Otroško veselje 

Registrirani uporabniki nas lahko kadarkoli kontaktirajo, zato da prekličejo svoj uporabniški račun na Platformi Otroško veselje tako, da nam pošljejo e-pošto na naslov info@otroskoveselje.si.

Ponudniki lahko prekličejo svoj uporabniški račun tako, da kontaktirajo Otroško veselje na e-naslov info@otroskoveselje.si, pri čemer jih še vedno zavezujejo določila Splošnih pogojev ter pogodbe, ki so jih sklenili z Otroškim veseljem.

Po izbrisu uporabniškega računa na Platformi Otroško veselje bo vsaka potrjena rezervacija še vedno veljavna, razen če ni z ponudnikom dogovorjeno drugače. Odpoveste jo lahko le skladno s politiko odpovedi, ki velja v konkretnem primeru objavljene ponudbe.

Če vam odstranimo uporabniški račun na Platformi Otroško veselje, morate prenehati uporabljati Platformo Otroško veselje in se na njej ne smete ponovno registrirati, niti pod drugim imenom, razen če imate za to izrecno dovoljenje Otroško veselje.

  • Povezovanje

Uporabniki lahko objavijo povezave do Platforme Otroško veselje samo na način, ki je pošten, zakonit in ne škodi ugledu Otroško veselje ali Platformi Otroško veselje. Ugleda Otroško veselje ali Platforma Otroško veselje ni dovoljeno izkoriščati za lastne namene.

Povezave do naše spletne strani ne smejo biti vzpostavljene na način, ki bi nakazoval kakršnokoli obliko odobritve ali naše podpore ali povezave, ki presega pogodbeno sodelovanje. Uporabniki ne smejo vzpostavljati povezave do Platforme Otroško veselje s spletnih mest, ki niso registrirana v njihovem imenu.

Dovoljeno je le ustvarjanje povezav do domače strani Platforme Otroško veselje, razen če je posebej pisno dogovorjeno drugače. Pridržujemo si pravico, da brez obvestila prekličemo dovoljenje za povezovanje. Spletna stran, s katere je vzpostavljena povezava do Platforme Otroško veselje, mora v vseh pogledih upoštevati standarde vsebine, določene v teh Splošnih pogojih. 

Platforma Otroško veselje lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest in virov, ki jih zagotavljajo tretje osebe. Te povezave so na voljo le v informacijske namene. Nimamo nadzora nad vsebino teh spletnih mest ali virov in ne prevzemamo nobene odgovornosti zanje ali za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi lahko nastala iz njihove uporabe.

Vsa vsebina navedena v teh Splošnih pogojih velja tudi za objave pod imenom Otroško veselje na družabnih omrežjih.

  • Splošno 

Z uporabo Platforme Otroško veselje med kupci in/ali uporabniki storitev ter ponudniki in Otroško veselje ne nastane nobeno partnersko ali agencijsko razmerje.

Za uporabnike spletne Platforme Otroško veselje predstavljajo vsi objavljeni Pogoji (Splošni pogoji, Pogoji poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje, Politika zasebnosti in piškotki) z vsemi spremembami, ki so v danem trenutku veljavni, celoten dogovor v zvezi z uporabo Platforme Otroško veselje. Ponudniki pa se obvezujejo skleniti tudi Pogodbo o poslovnem sodelovanju neposredno z Otroškim veseljem, v katerih so individualno opredeljeni dodatni pogoji poslovanja, cenik ter ostale obveznosti sklenjene med ponudnikom in Otroškim veseljem).

Če Otroško veselje od ponudnika ali uporabnika v določenem trenutku ne zahteva, da se drži določil Pogojev ali zoper njega ne uveljavlja zahtevka, to še ne pomeni, da soglaša z ponudnikovimi / uporabnikovimi kršitvami Pogojev ali da se je zahtevku odpovedal.

Ponudniki svojega uporabniškega računa na Platformi Otroško veselje ne smejo deliti z drugimi ali ga kako drugače prenesti na druge uporabnike ali tretje osebe. Prav tako ne morejo, brez našega pisnega soglasja, na druge prenašati obveznosti, ki izhajajo iz Pogojev.

Ponudniki se zavežejo spremljati svoj poštni predal redne in elektronske pošte ter obvestila, ki se nanašajo na Platformo Otroško veselje. Vsako sporočilo, ki ga Otroško veselje ponudniku posreduje na katerikoli način iz teh Pogojev se šteje za vročeno po poteku dveh delovnih dni od dne, ko je bilo poslano.

Ponudnik se zavezuje, da bo na poslana povpraševanja s strani kupcev / uporabnikov odgovoril v čim krajšem možnem času, najkasneje pa v roku 24 ur.

Pogoji se presojajo po pravu Republike Slovenije, pri čemer ponudniki soglašajo, da je za spore, ki izhajajo iz njihovega razmerja z Otroško veselje pristojno sodišče v Ljubljani, Slovenija, v kolikor za posamezen spor ni izključno pristojno kakšno drugo sodišče. Spore poskušamo reševati neposredno z vami in se nismo dolžni podrediti nobenim alternativnim postopkom reševanja sporov, ki jih izvajajo neodvisni ponudniki.

PONUDNIKI IN USTVARJANJE PONUDB

  • Ustvarjanje ponudbe za vaše storitve

Ponudnik lahko ponudbo za svojo storitev (oglas) ustvari in odda šele po tem, ko z Otroško veselje sklene veljavno Pogodbo o poslovnem sodelovanju ter ima poravnane obveznosti in na Platformi Otroško veselje registrira svoj uporabniški račun, Otroško veselje pa mu uporabniški račun aktivira.

Ponudnik lahko z kupcem komunicira prek spletne Platforme Otroško veselje (pošlji povpraševanje) in sicer šele po tem, ko kupec ponudniku pošlje povpraševanje.

Ponudniki soglašajo, da so odgovorni za vsako ponudbo in odgovor ali dogovor preko sporočila pošlji povpraševanje, ustvarjeno preko uporabniškega računa Otroško veselje.

Javno objavljene ponudbe na Platformi Otroško veselje so za ponudnika zavezujoče, ter tako za kršenje ponudbe ponudnik prevzema polno odškodninsko ter pravno odgovornost.

Ponudniki v zvezi s svojimi ponudbami jamčijo, da so jih ustvarili kot strokovnjaki na svojem področju in da:

  • ne kršijo nobenih predpisov; 
  • imajo neomejeno pravico ustvariti ponudbo ter sprejeti in zagotoviti izvedbo ter vse objavljene pogoje za oglaševane storitve na datume in za obdobje, določen v ponudbi oziroma oglasu; 
  • imajo pravico do uporabe vseh virov za ustvarjanje ponudbe, vključno, s fotografijami, slikami, besedilom in vsebino; 
  • ponudba ne krši nobenega sporazuma, ki ste ga sklenili s katerokoli tretjo osebo; 
  • ponudba je natančna, popolna in ažurna.
  • bo za vsa vprašanja in pomoč na voljo uporabniku oziroma kupcu
  • bo zavzeto in ažurno reševal morebitne spore oziroma reklamacije.

Ponudnik lahko kadarkoli spremeni ali posodobi ponudbo, preden kupec potrdi rezervacijo oziroma opravi nakup. V primeru, ko je kupec že izvedel nakup in je ponudnik spremenil pogoje, je ponudnik dolžan kupca pisno obvestiti o novih pogojih ter mu omogočiti izbiro ali se strinja z novimi pogoji oziroma mu v celoti vrniti znesek kupljene storitve.

Ponudnik mora v svojo ponudbo obvezno vnesti ceno. Cena ponudbe se na spletni Platformi Otroško veselje lahko prikaže na enega od načinov:

Dnevna/urna/tabor/tečaj cena: To je cena, za katero je storitev na voljo na določeno časovno enoto (uro, dan, tečaj, tabor, itd.). Ponudnik lahko kadarkoli spremeni ceno (čeprav spremembe ne bodo veljale za rezervacije, potrjene pod prejšnjimi cenami) in lahko spreminja ceno glede na dan v tednu, mesec v letu ali prilagojena obdobja s prilagodljivimi vnosnimi možnostmi. Vendar ponudnik cene, po tem ko kupec ponudno rezervira oziroma opravi nakup, za dotično že kupljeno ponudbo kupca le te ne sme več spremeniti oziroma zahtevati kakršnokoli doplačilo. Cene na spletni Platformi Otroško veselje ne smejo biti višje od cene, po kateri ponudnik svojim strankam storitve ponuja neposredno ali prek drugih portalov. 

Ponudnik storitev mora zagotoviti in prikazati ceno svoje ponudbe na Platformi Otroško veselje na jasen, natančen in nezavajajoč način, tako da uporabniki oziroma kupci prejmejo dovolj informacij za primerjavo cen in sprejemajo informirane odločitve.

Če je cena, navedena v ponudbi, odvisna od določenih parametrov, mora ponudnik v ponudbi to izrecno navesti in pojasniti, od česa je odvisna cena ponudbe oziroma na kakšen način jo je mogoče izračunati.

Ponudnik mora ob ustvarjanju ponudbe in ob morebitnih odpovedih s strani kupcev upoštevati politiko odpovedi Otroško veselje, ki je določena v teh Splošnih pogojih, razen če sta se Otroško veselje in ponudnik izrecno dogovorila drugače in je vsebina politike odpovedi jasno zapisana na ponudbi. Kupci so se dolžni s politiko odpovedi seznaniti sami.

Če sta se Otroško veselje in ponudnik izrecno dogovorila, da lahko ponudnik pri ustvarjanju ponudbe, ob morebitnih odpovedih upošteva svojo politiko odpovedi, mora ponudnik s svojo politiko odpovedi kupca seznaniti že na sami ponudbi oziroma oglasu (predno kupec opravi nakup). Če ponudnik v takem primeru ne more dokazati, da je kupca seznanil s svojo politiko odpovedi, v primeru spora med strankami velja politika odpovedi Otroško veselje. 

Politika odpovedi Otroško veselje je uporabnikom in kupcem dostopna na Platformi Otroško veselje.

Ponudnik mora pri politiki odpovedi upoštevati naslednje:

Ponudnik že plačan znesek nakupa vrne kupcu, če potrjeno rezervacijo oziroma opravljen nakup odpove Ponudnik in mu skladno z veljavno politiko odpovedi kupcu vrne celotno plačilo brez odbitih stroškov. V drugih primerih, ko ponudnik po že izvedeni rezervaciji kupca oziroma izvedenemu plačilu ponudbe spreminja pogoje ponudbe pa se ponudnik zavezuje, da bo o spremembah, ki se nanašajo na že plačano storitev pisno obvestil kupca in ga seznanil z vsemi bistvenimi spremembami ter v primeru, ko se kupec s spremembami ne bi strinjal in bi odstopil od nakupa, že plačan znesek ponudnik v celoti vrne kupcu, brez odbitih stroškov oziroma v kolikor je prevzemnik plačila Otroško veselje, zahtevek za vračilo pošlje ponudnik Otroškemu veselju. Saj v kolikor Otroško veselje še ni izplačalo plačanega zneska ponudbe ponudniku, opravi vračilo kupcu neposredno Otroško veselje, pri čemer Otroško veselje z vračilom seznani tudi Ponudnika, s tem pa zapadejo vse terjatve oziroma zahtevki, ki bi jih vložil Ponudnik za povrnitev nakupa oziroma kakršne koli nastale škode ali drugih posledic. Če ponudnik tega ne upošteva, sam odgovarja za škodo in vse odškodninske ter pravne posledice, ki bi mu zaradi tega nastane.

  • Politika odpovedi Otroško veselje:

 Ko opravite rezervacijo, sprejemate veljavna pravila, kot so prikazana v postopku rezervacije. Pravila o odpovedi vsakega ponudnika storitev in vsa druga pravila (o zahtevah glede starosti, dodatnih plačilih za nočitev/hrano, itd.) boste našli na naši Platformi: na strani ponudbe, katere je zapisal in objavil ponudnik ali med postopkom rezervacije, v drobnem tisku ali v potrditvenem e-sporočilu.

Če odpoveste rezervacijo ali ne koristite rezervacije, bo vsak strošek za odpoved/neprihod in morebitno vračilo odvisno od pravil ponudnika storitev o odpovedi naveden na sami ponudbi.

Nekaterih rezervacij ni mogoče odpovedati brezplačno, medtem ko druge lahko odpoveste brezplačno le pred iztekom roka, vse časovne in druge podrobnosti navedene na sami ponudbi v kolikor ponudnik to omogoča oziroma le v izjemnih primerih (vojna, epidemija, ipd.). Vse podrobnosti so navedene na sami ponudni ponudnika za katero se zanimate oziroma jo želite rezervirate in sicer pod točko politika odpovedi. V koliko brezplačna odpoved ni opredeljena, le te možnosti ni, razen kot že zgoraj zapisano, v izjemnih primerih.

Če rezervirate ponudbo z vnaprejšnjim plačilom (vključno z vsemi komponentami cene), lahko ponudnik storitev odpove rezervacijo brez predhodnega obvestila, če ne more na določen datum bremeniti plačilnega sredstva (nakup ni uspešno sproveden). Če rezervacijo odpove, bodo vsa nepovratna plačila, ki ste jih opravili, povrnjena le po presoji ponudnika. Vaša odgovornost je, da poskrbite, da bo plačilo izvedeno pravočasno (da so podatki o vaši banki, debetni kartici ali kreditni kartici pravilni in da je na vašem računu dovolj denarja).

Če menite, da ne boste prispeli pravočasno na rezervirano storitev / dogodek ali lokacijo, se obrnite direktno na ponudnika storitev in mu povejte, kdaj vas lahko pričakuje. Sami morate poskrbeti, da prispete pravočasno. Če tega ne storite, nismo odgovorni za morebitne s tem povezane stroške (npr. za odpoved vaše rezervacije ali morebitne pristojbine, ki jih lahko zaračuna ponudnik storitev).

Kot kupec, ki opravi rezervacijo, ste odgovorni za dejanja in vedenje (v zvezi z rezervirano ponudbo) vseh, ki bodo neposredno udeleženi oziroma bodo koristili ponudbo. Prav tako ste odgovorni za pridobitev njihovega dovoljenja, preden nam posredujete njihove osebne podatke za katere se zavezujete, da so točni, resnični in pravilni. V kolikor prijavljate mladoletne osebe se zavezujete, da imate za njih urejeno skrbništvo in zanj ter v njihovem imenu podajate vsa soglasja ter ste jih z vso vsebino in odgovornosti seznanili. Prav tako z rezervacijo soglašate, da vse osebne podatke in pridobljene podatke vezane na ponudbo posredujemo dotičnemu ponudniku za katerega ste opravili rezervacijo.

Otroško veselje in ponudniki se zavezujejo, da bodo spoštovali poslovne skrivnosti. Otroško veselje in vsak ponudnik se zavezujeta, da ne bosta razkrila ali uporabljala nobenih zaupnih informacij druge stranke za namene, ki niso povezani s storitvijo Platforme Otroško veselje. Vsaka stranka lahko zaupne informacije razkrije le tistim zaposlenim ali pogodbenim sodelavcem, ki te informacije nujno potrebujejo za opravljanje svojega dela, vendar le v obsegu, ki je potreben za izpolnjevanje njihovih obveznosti.

"Poslovna skrivnost" pomeni katero koli informacijo, ki je označena kot poslovna skrivnost ali je po svoji naravi zaupna, vključno, brez omejitev, z informacijami, ki se nanašajo na storitve stranke, komercialne ponudbe, operacije, načrte ali namene, informacije o storitvah in poslovanju ali poslovne zadeve (ne glede na to, ali so bile razkrite pisno, ustno ali po kateremkoli drugem načinu in/ali neposredno ali posredno).

Otroško veselje jamči, da bo vsa komunikacija med ponudniki in kupcem / uporabniki, ki se izvaja prek Platforme Otroško veselje, ostala zaupna, vključno z vsebino priloženih dokumentov, in je ne bo razkrival tretjim osebam niti uporabljal za druge namene kot za zagotavljanje funkcionalnosti komunikacije med ponudniki, kupcem / uporabnikom in Otroško veselje.

V primeru, da kupec prekliče naročilo ali zahteva vračilo že izvedenega plačila, nosi stroške, ki nastanejo zaradi preklica, vključno z morebitnimi stroški plačilnega procesorja, Leanpaya ali drugimi povezanimi stroški. Vračilo plačila je možno le v primerih, ko ponudnik odobri prošnjo kupca. Stroški, nastali zaradi preklica, se v tem primeru odštejejo od zneska vračila. S potrditvijo naročila kupec soglaša s temi pogoji.

  •  Plačila in njihova obdelava

Če je plačilo za potrjeno rezervacijo izvedeno preko Leanpaya, se ponudnik in Otroško veselje strinjata, da se od prejetega plačila najprej odšteje Leanpayev pogodbeni % in morebitne druge stroške povezane s tem. V primeru neporavnane obveznosti do Otroškega veselja, le ta odšteje še zapadli znesek, preostanek pa nakaže ponudniku.

Kupčevo plačilo potrjene rezervacije je zaključeno, ko ponudnik ali Otroško veselje na svoj račun prejme celotno ceno potrjene rezervacije.

Zaradi zagotavljanja varstva podatkov lahko uporabnik oziroma kupec v košarico doda le izbrane ponudbe istega ponudnika, ter zaključi nakup, nato nadaljuje z nakupom izbranih storitev drugega ponudnika. Med priljubljene lahko dodaja vse ponudbe različnih ponudnikov.

Otroško veselje ni odgovoren za morebitne zamude pri plačilih, neplačilih, manjkajočih plačil do celote ali preplačilih.

Vse zneske, do katerih je upravičen Otroško veselje zaradi uporabe storitev in/ali Platforme Otroško veselje in/ali kakršnegakoli sporazuma oziroma dogovora, mora uporabnik ali ponudnik plačati v celoti brez kakršnegakoli pobotanja, odbitkov ali zadržanja (razen morebitnega odbitka ali zadržanja davka, kot ga zahteva zakon), in sicer, ki je naveden na izdanem računu.

Ponudniki morajo znesek DDV-ja v svoji ponudbi in Končni ponudbi vključiti, v kolikor so DDV zavezanec. Cene prikazane preko Platforme ne vključujejo posebej DDV-ja, saj nismo davčni zavezanec.

Če ponudnik kakšne obveznosti do Otroškega veselja ali kupca ne poravna v več kot 30 dni po zapadlosti, si pridržujemo pravico, da zapremo ponudnikov račun, njegove ponudbe na Platformi Otroško veselje pa deaktiviramo oziroma izbrišemo ter mu preprečimo nadaljnji dostop do povpraševanj, dokler ne poravna svojih obveznosti. S tem pa ponudniku ne zapadejo obveznosti in določila po teh Splošnih pogojih. Vse obveznosti se lahko prenesejo in sicer v primeru, ko se ponudnik registrira pod drugim uporabniškim računom ali ponudnikovo storitev prevzame druga oseba. V takšnih ali podobnih primerih se vse neporavnane zapadle obveznosti ter morebitni ostali zahtevki ali kršenje določil po teh Splošnih pogojih prenesejo na novo osebo.

  1. PRAVILA NAGRADNIH IGER

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je Karmen Kurmanšek s.p., Gorjuša 2b, 1233 Dob, ki posluje pod blagovno znamko Otroško veselje.

Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih aktivacijah.

Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora ali ročnega žrebanja ob prisotnosti 3 članske komisije organizatorja. Nagradno žrebanje bo potekalo na dan, ki bo komuniciran (ustno preko objavljenega video posnetka ali pisno) ob pričetku nagradne igre.

Pravica sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije, s stalnim ali začasnim (več kot 6 mesecev – rezidenti RS) bivanjem v Republiki Sloveniji. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Sodelovanje v nagradni igri ni pogojeno z nakupom in ga organizator ne zaračunava.

Udeleženci nagradne igre sami krijejo vse stroške sodelovanja v nagradni igri. Med stroške sodelovanja se med drugim uvrščajo strošek dostopa do interneta in strošek prenosa podatkov iz interneta.

V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni in zunanji pogodbeni sodelavci organizatorja.

Največkrat je pravilo sodelovanje odgovor na nagradno vprašanje, če je le-to postavljeno in vpis obveznih podatkov (ime in priimek oz. naziv, e-naslov) preko spletnega formularja na spletni stran organizatorja ali preko družabnih omrežij pod profilom Otroško veselje.

Nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Če je bila izžrebana oseba mlajša od 18 let, lahko nagrado prevzamejo starši ali zakoniti zastopniki.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel oziroma storitev ali drugo vrste nagrade.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko in davčno številko, vse najkasneje v desetih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

V kolikor organizator nagradne igre v roku desetih (10) dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Uporaba osebnih podatkov

Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka ter e-maila) na spletni strani(www.otroskoveselje.si), Facebook profil Otroško veselje in Instagram profil Otroško veselje. Seznam nagrajencev hrani podjetje Karmen Kurmanšek s.p. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Sodelujoči s sodelovanjem v nagradni igri soglašajo, da organizator kot upravljavec zbirke podatkov vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu s Politiko zasebnosti podjetja Otroško veselje in z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov (ZVOP-1 in Splošna uredba EU – GDPR).

S sodelovanjem v nagradni igri se udeleženci strinjajo, da se lahko njihov elektronski naslov uporabi za potrebe obveščanja o ponudbi Otroškega veselja, pri čemer se lahko naslovnik kadarkoli odjavi.

V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Davki in akontacija dohodnine

Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini (ZDoh-2), nagrada pa se obdavči kot drug dohodek po navedenem zakonu.

Akontacija dohodnine se skladno s 108. členom Zakona o dohodnini ne všteva v letno dohodninsko osnovo, če vrednost nagrade ne presega 42,00 EUR.

Za nagrade, ki presegajo skupno vrednost 42,00 EUR, so nagrajenci dolžni organizatorju nagradne igre posredovati podatke: ime in priimek, davčno številko in e-mail naslov.

V primeru, da je nagrajenec tujec, ki nima slovenske davčne številke, mora predložiti osebni dokument, iz katerega se lahko razberejo identifikacijski podatki (ime in priimek, naslov, kraj prebivanja, država prebivanja, država davčnega rezidentstva, številka osebnega dokumenta, identifikacijska številka za davčne namene dodeljena v državi rezidentstva). Nagrajenec tujec, ki ima slovensko davčno številko, mora poleg navedenega obvezno priložiti tudi svojo slovensko davčno številko (35. člen Zakon o davčnem postopku (ZDavP-2)).

Nagrajencem se vrednost nagrade nad 42,00 EUR všteva v letno davčno osnovo za odmero dohodnine. Nagrade v nagradni igri, ki presega vrednost 42,00 EUR, se v skladu z Zakonom o dohodnini obdavči po stopnji 25 % od vrednosti nagrade, povečanega s koeficientom davčnega odtegljaja (1,33333). Izračun in akontacijo dohodnine opravi podeljevalec nagrade. Če je znesek izračunane akontacije dohodnine nižji od 20,00 EUR, se akontacija dohodnine ne odtegne in ne plača, vrednost dobitka pa se bo vseeno vštela v letno davčno osnovo za odmero dohodnine.

Organizator nagrajence opozarja, da obstaja možnost, da bodo zaradi prejema nagrade lahko razporejeni v višji dohodninski razred. Davčni odtegljaj se odtegne hkrati z obračunom drugega dohodka v skladu z veljavnimi predpisi. Morebitne druge davčne obveznosti bremenijo nagrajence. Organizator nagradne igre ob koncu dohodninskega leta nagrajence tudi obvesti o višini prejete nagrade za namen dohodninske napovedi.

Obvestilo in dostava nagrad

Pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko in e-mail naslov. Prejemnik nagrade bo le-to nato prejel po pošti.

Odgovornost

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu ali komentarju na družabnem omrežju. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

Končne določbe

Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook strani Otroško veselje, Instagram profilu Otroško veselje in/ali na spletni strani www.otroškoveselje.si

S sodelovanjem v nagradnih igrah se šteje, da udeleženec sprejema te splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in Pogoje, ki so objavljeni na spletni strani www.otroskoveselje.si

Ti splošni Pogoji so objavljeni na spletnem mestu www.otroskoveselje.si in veljajo od 24.01.2025 dalje. Zadnjič so bili pogoji posodobljeni 24.1.2025.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

 

POGOJI POSLOVANJA Z DARILNIM BONOM OTROŠKO VESELJE

 

  1. člen - Uvod

Pogoji poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje (v nadaljnjem besedilu »Pogoji poslovanja z darilnim bonom« ali »Pogoji«) so pravna osnova za poslovanje z darilnim bonom Otroško veselje (v nadaljevanju besedila »bon« ali »darilni bon«). Pogoji poslovanja z darilnim bonom vežejo tako izdajatelja (Otroško veselje) kot imetnika darilnega bona ter prodajno mesto (ponudnik) kjer se bon lahko koristi. Z nakupom ali uporabo se vsak kupec in imetnik darilnega bona ter ponudnik zaveže k poznavanju in spoštovanju vsakokrat veljavnih Pogojev poslovanja z darilnim bonom, ki je pod akt oziroma sestavni del Splošnih pogojev, zato se zavezujejo, da jim je prav tako poznana celotna vsebina Splošnih pogojev. V kolikor se s Splošnimi pogoji in/ali z Pogoji poslovanja z darilnim bonom (eni ali drugi, ali oboji) ne strinjate, ne izvedite nakupa darilnega bona Otroško veselje. V nasprotnem primeru bo vaša nadaljnja uporaba naše Platforme pomenila, da sprejemate vsakokratne veljavne Splošne pogoje, kot tudi Pogoje poslovanja z darilnim bonom. Za nepoznavanje vsebine prevzema odgovornost kupec in/ali imetnik oziroma uporabnik ali ponudnik sam. Tako Splošni pogoji, kot Pogoji poslovanja z darilnim bonom so objavljeni na spletni strani www.otroskoveselje.si

  1. člen  - Izdajatelj in lastnosti darilnega bona

Izdajatelj darilnega bona je spletna Platforma Otroško veselje, Karmen Kurmanšek s.p., Gorjuša 2b, 1233 Dob, ki posluje pod nazivom Otroško veselje (v nadaljnjem besedilu »Izdajatelj«). Ti Pogoji veljajo v celoti za vse izvedenke darilnega bona navedene in opisane v teh Pogojih.  

Darilni bon (v nadaljevanju »bon«) je na voljo le v eni grafični podobi, lahko pa se k osnovni grafični podobi na pobudo kupca doda persionaliziran pripis ali logo podjetja, a le ob predhodnem soglasju z Izdajateljem darilnega bona. 

  • Darilni bon Otroško veselje je lahko fizični darilni bon ali e - darilni bon, ki ga potrošnik prejme po elektronski pošti ali v fizični obliki na naveden naslov po uspešno opravljenem nakupu oz. plačilu v spletni trgovini. Vizualna podoba bona je objavljena na spletni Platformi (darilni bon), ki se ob nakupu napolni z dobroimetjem, ki imetniku omogoča nakup pri ponudnikih, ki ga sprejemajo kot plačilno sredstvo.

Lastnosti darilnega bona (velja za vse: fizični darilni bon in e-darilni bon):

  • je plačilno sredstvo v fizični ali elektronski obliki (pdf dokument ali slika), ki ima edinstveno identifikacijsko številko (kodo) in na katero se nalaga dobroimetje, ki imetniku omogoča nakup pri ponudnikih, ki jo sprejemajo kot plačilno sredstvo;  
  • kupec bon napolni s poljubnim dobroimetjem od 20 eur dalje, polnitev bona je možna v znesku po 10 eur. Prodajna mesta s funkcijo prodajnega mesta za nakup darilnega bona so opredeljena v 4. členu teh splošnih pogojev;
  • število kupljenih bonov pretvorimo v vrednost 1 EUR in višino zbranih sredstev minimalno en krat letno doniramo v dobrodelne namene (objava na spletni Platformi – doniramo), ob tem pa se znesek darilnega bona ne zmanjša za višino donacije (npr. opravite nakup enega darilnega bona v vrednost 50 EUR, Kupec prejme darilni bon v višini 50 EUR, 1 EUR (količina bona) pa Otroško veselje nameni v dobrodelne namene);
  • je opremljen s kodo, ki se uporablja za plačilo storitev v skladu s Pogoji poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje;
  • ob naročilu preko spletne Platforme Otroško veselje se oddani osebni podatki zbirajo in hranijo v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP2). Upravljanje z osebnimi podatki pridobljenimi preko spletne trgovine urejajo Splošni pogoji;
  • v primeru, da je vrednost storitev večja od vrednosti darilnega bona, doplača razliko do polne vrednosti kupec neposredno ponudniku storitev oziroma če je nakup izveden preko Platforme, se razlika plačila izvede preko Plaforme. V primeru, da pa je nakup manjši od vrednosti darilnega bona, ponudnik storitev stranki ne vrača denarja. Imetnik bona lahko ob predhodnem dogovoru z ponudnikom darilni bon koristi za katerokoli drugo storitev v protivrednosti po ceniku ponudnika;
  • V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti dobroimetja darilne kartice, se preostanek vrednosti zabeleži na bon in ga je možno izkoristiti ob naslednjem nakupu do izpraznitve dobroimetja. Ponovna polnitev bona, po porabi celotnega dobroimetja na bon, ni možna, zato se takšen bon zavrže;
  • vsak bon ima edinstveno identifikacijsko številko (kodo)
  • je prenosljiv, ni poimenski;
  • ob njegovem nakupu ali unovčitvi ni potrebno predati nobenih osebnih podatkov, razen za nakup na spletni Platformi Otroško veselje. Upravljanje z osebnimi podatki zbranimi preko spletne Platforme se uporabljajo v skladu z Splošni pogoji;
  • bon se ne smatra kot kartica zvestobe oz. bonitetna kartica;
  • bon ni mogoče kupiti na obroke;
  • ga po nakupu ni mogoče vrniti in zahtevati izplačilo protivrednosti neporabljenih sredstev;
  • Po poteku datuma veljavnosti vrednostni darilni bon ni več veljaven in ga ni moč koristiti ali zahtevati izplačilo neporabljene vrednosti;
  • ga ni mogoče zamenjati za gotovino, prav tako ni možno dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti ali kompenzacije v kakršni koli obliki;
  • je veljaven eno leto od datuma nakupa oz. aktivacije. Po tem obdobju postane v sistemu darilnih bonov neveljaven in ponudnik z njo ne more več omogočiti plačila. Sistem darilnih bonov ga prepozna kot »neveljavno«;
  • imetnik bona lahko višino trenutnega dobroimetja na darilnem bonu in njegovo veljavnost preveri www.otroskoveselje.si (preveri darilni bon).
  1. člen - Opredelitev odgovornosti
  • Pri izvedbi oziroma nakupu storitve z darilnim bonom so veljavni le specifični pogoji ponudnika storitve. Izvedbo storitev urejajo pravila, ki veljajo za področje izbranega ponudnika in njegovi lastni Splošni pogoji. Predvsem to velja za odpovedi ali spremembo rezervacije. Prejemnik darilnega bona mora sam pri ponudniku preveriti ali obstajajo morebitne omejitve za izvedbo posamezne storitve. 
  • Otroško veselje za že rezervirano storitev plačano z darilnim bonom ne nosi nikakršne odgovornosti (podrobneje opredeljeno v Splošnih pogojih).
  • Otroško veselje v nobenem primeru ni odgovorna za popolno ali delno prenehanje poslovanja ponudnika mesta koriščenja darilnega bona, prav tako ne za popolno ali delno neizvajanje storitev ali spremembo storitev ponudnika po izdaji darilnega bona. Vso odgovornost za tovrstne primere nosi ponudnik storitve. Z nakupom darilnega bona se kupec in/ali imetnik strinja s Splošnimi pogoji.
  • Otroško veselje ni lastnik (izvajalec) storitev, zato tudi ni odgovoren za morebitne pravne ali fizične nepravilnosti posamezne storitve, kakor tudi ne za drugo škodo, nesreče, nepravilnosti ali pomanjkljivosti, ki lahko nastanejo med uporabo storitev. Prav tako ne odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi kupljen darilni bon za storitev pri ponudniku storitev. Za izvedbo storitev in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovoren ponudnik storitve, ki je tudi lastnik posamezne storitve.
  1. člen – Nakup in izdaja darilnega bona

Bon je moženo kupiti tako na fizičnem kot spletnem prodajnem mestu. Na fizičnem prodajnem mestu (sedežu podjetja) je mogoče bon kupiti ob predhodnem dogovoru na telefonski številki 070/208-000.  

Seznam prodajnega mesta za nakup darilnih bonov Otroško veselje, e-darilnih bonov z opisom funkcije prodajnega mesta:

  1. Karmen Kurmanšek s.p. na naslovu podjetja;
  • Prodaja fizičnih darilnih bonov ob predhodnem dogovoru
  • Naročilo darilnih bonov za pravne osebe 
  • Naročilo persionaliziranih darilnih bonov (večja količina)
  • Sprejem reklamacij

Delovni čas: po predhodnem dogovoru 

Lokacija: Gorjuša 2b, 1233 Dob

Tel.: 070 208 000

Mail: info@otroskoveselje.si

  1. Spletna Platforma Otroško veselje
  • Prodaja e-darilnih bonov

Delovni čas: nakup 24/7

Lokacija: www.otroskoveselje.si

Izdaja bona: ob naročilu oziroma nakupu e-darilnega bona, je na računu že navedena aktivna koda darilnega bona. E-darilni bon pa boste v roku 1-delovnega dne (24 ur) od zaključenega naročila prejeli na naveden poštni naslov. V kolikor bi e-bon želeli prejeti prej, nas prosim kontaktirajte na tel. 070 208 000.

Nakup fizičnih bonov je za fizične osebe možen na izbranem prodajnem mestu, ki je naveden v tem členu. Na fizičnem prodajnem mestu jih lahko plačate s Flikom ali v gotovini. 

Ob nakupu darilnega bona se kupcu izda potrdilo za nakup oz. račun. Kupec prejme potrdilo o nakupu neglede na to ali je kupil darilni bon na fizičnem prodajnem mestu ali preko spletne Platforme.  

Imetnik darilnega bona je dolžan potrdilo o nakupu hraniti do konca veljavnosti bona za namen menjave z novim bonom v primeru izgube ali nedelovanje ali poškodbe darilnega bona. Brez potrdila o nakupu poškodovanega, izgubljenega ali nedelujočega darilnega bona ni mogoče ponovno izdati.

Darilni boni, ki niso bili prodani na prodajnem mestu opredeljenem v točki 4. so neaktivni in neveljavni.

Vračilo darilnih bonov ni mogoče.  

  1. člen - Dobroimetje

Bon se z dobroimetjem napolni ob nakupu na prodajnem mestu oziroma ob nakupu prek spletne Platforme. Uporaba bona je možna, dokler ta ni prazen (stanje je enako 0 €, z besedo: nič evrov) v času veljavnosti bona. Bona ni mogoče ponovno napolniti. Dobroimetje, naloženo na bonu, se ne obrestuje.

Imetnik bona lahko preveri stanje na bonu in datum veljavnosti prek spletne Platforme (www.otroskoveselje.si) in ob opravljenem nakupu pri ponudnikih z vzpostavljenim plačilnim sistemom in sistemom darilnega bona.

  1. člen – Naročilo bona in izdaja potrdila:

Pravne osebe naročijo bone preko neposrednega kontakta z posredovanjem sporočila na info@otroskoveselje.si. Za naročene bone se kupcu (pravni osebi) najprej izda predračun. Po prejetem plačilu pa še potrdilo o nakupu, ki je sestavljeno iz dveh delov:

  • Prvi del: vrednost naročenih darilnih kartic (število darilnih kartic x dobroimetje v €/kartico), na kar se DDV ne obračuna (0 %).
  • Drugi del: stroški pošiljanja bona. Strošek ni odvisen od velikosti in teže blaga in je enak za celotno Slovenijo. Strošek dostave znaša 3,00 EUR. Izdajatelj ne odgovarja za morebitne poškodbe ali izgubo v primeru pošiljanja po pošti. V primeru naročila e-darilnega bona, se stroški pošiljanja bona ne obračunajo.

Pravna oseba po oddanem naročilu preko elektronskega sporočila prejme predračun (na e-naslov, s katerim je stopil v kontakt oziroma ga definira za prejem predračuna). Ko je predračun za naročilo plačan (sredstva na bančnem računu Karmen Kurmanšek s.p.), se izdajo boni, ki se pošljejo po pošti na naslov naveden ob naročilu ali posreduje na dogovorjen elektronski naslov. 

Če izdajatelj v roku 7 delovnih dni po opravljenem naročilu ne bo prejel nakazila sredstev, bo naročilo bona oziroma bonov smatral kot preklicano.

Fizične osebe lahko naročijo fizične in e-bone na spletni Platformi www.otroskoveselje.si. Za naročene darilnega bona se kupcu (fizični osebi) izda potrdilo o nakupu, ki je sestavljeno iz dveh delov: 

  • Prvi del: vrednost naročenih darilnih kartic (število darilnih kartic x dobroimetje v €/kartico), na kar se DDV ne obračuna (0 %).
  • Drugi del: stroški pošiljanja bona. Strošek ni odvisen od velikosti in teže blaga in je enak za celotno Slovenijo. Strošek dostave znaša 3,00 EUR. Pošiljanje je možno samo po Sloveniji. Izdajatelj ne odgovarja za morebitne poškodbe ali izgubo v primeru pošiljanja po pošti. V primeru naročila e-darilnega bona, se stroški pošiljanja bona ne obračunajo.

Osebni prevzem darilnega bona, ki so naročene prek spleta, je možen na sedežu podjetja, Karmen Kurmanšek, Gorjuša 2b, 1233 Dob po predhodnem dogovoru.

E-darilni bon se fizičnim osebam pošljejo na e-naslov, ki ga fizična oseba navede ob registraciji v spletni Platformi Otroško veselje.

  1. člen – Nakup na obroke

Izdajatelj ne omogoča nakupa darilnega bona na obroke. Nakup na obroke je omogočen samo v primeru, da kupec plača bon s plačilnim sredstvom, ki omogoča nakup na obroke (npr. obročna ali debetna kartica) oziroma opravite nakup preko Leanpaya.

  1. člen - Unovčljivost darilnega bona Otroško veselje

Darilni bon in e-darilni bon Otroško veselje se lahko uporablja na spletni Platformi Otroško veselje ali neposredno pri aktualnih ponudnikih Otroško veselje, ki omogočajo plačilo z darilnim bonom.

Bon je možno uporabiti v pri vseh ponudnikih z vzpostavljenim sistemom za unovčevanje darilnega bona. Izjema so ponudniki, ki tega sistema nimajo vzpostavljenega. 

Seznam sprejemnih mest darilnih bonov je na voljo na www.otroskoveselje.si

Ponudniki, ki omogočajo plačilo z darilnim bonom so označene z nalepko, ki je nalepljena na vhodna vrata ponudnika, kjer izvajajo storitve / dejavnosti.  

Bon je mogoče uporabljati skladno z njenim namenom. 

Nakup na obroke z bonom ni možen. 

Bon ni mogoče zamenjati za gotovino, prav tako ni možno dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti ali kompenzacije v kakršni koli obliki.

Darilni bon Otroško veselje je vezana na informacijski sistem za darilne bone. Če ta sistem ne deluje in zato ni možno preveriti in unovčiti denarnega zneska na darilnem bonu, nakup z bonom (do ponovne vzpostavitve delovanja sistema) ni možen. V kolikor ponudnik, brez preverbe sprejme bon in se kasneje izkaže da bon ni veljaven oziroma je neustrezen, je ponudnik sam odgovoren za kritje porabljenega zneska oziroma zneska nakupa in ni moč terjati Otroško veselje.

  1. člen - Veljavnost in prenehanje pravice uporabe darilnega bona

Darilni boni veljajo 1 (eno) leto od datuma polnitve oziroma uspešno sprovedenega nakupa. Po dnevu izteka veljavnosti morebitno dobroimetje na bonu ni več razpoložljivo in propade; posledično imetnik bona do dobroimetja ni več upravičen. 

Kupec oziroma imetnik bona je zavezan sam voditi evidenco zapadlosti, saj ne prejme nobenega predhodnega obvestila o zapadlosti veljavnosti bona, je pa le ta naveden na darilnem bonu.

Za več informacij o zapadlosti bona lahko kupec prejme na kateremkoli prodajnem mestu navedenem v 4. členu. 

  1. člen – Prenos darilnega bona

Imetnik bona lahko bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Novi imetnik s prenosom pravic iz bona pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik. Izdajatelj bona ni zavezan preverjati identitete posameznika in ne odgovarja za izgubo, uničenje ali morebitne zlorabe bona. Vsakokratni imetnik bona se strinja z uporabo Splošnih pogojev ter teh Pogojev vezanih na poslovanje z darilnim bonom.

  1. člen – Unovčitev darilnega bona

Unovčitev nepoškodovanega fizičnega (papirnatega) darilnega bona Otroško veselje je možna. Kupec lahko z njim plača storitve navede v 10. členu.

  1. člen – Menjava poškodovanega / uničenega darilnega bona ter podaljšanje veljavnosti

Poškodovan ali uničen fizični darilni bon je možno zamenjati za nov bon.  Prav tako je z menjavo darilnega bona možnost podaljšati veljavnost obstoječemu še veljavnemu bonu. Pri menjavi se ohrani in prenese denarna vrednost bona. Veljavnost novo izdanega bon je ponovno eno leto od dneva izdaje.

Ob menjavi več darilnih bonov kupec prejme eno darilni bon s seštevkom vrednosti vseh zamenjanih darilnih bonov (razen če ni dogovorjeno drugače). Najnižja vrednost darilnega bona je 10 EUR, vsaka nadaljnja vrednost pa je zaokrožena za 20 EUR navzgor.  

Darilni bon je možno menjati le ob predložitvi poškodovanega oziroma uničenega bona in ob predložitvi računa s katerega je razviden nakup dotičnega bona. Menjan bon postane z aktivacijo novega darilnega bona neveljaven.

Strošek menjava se pred izdajo novega bona obračuna v višini 5 EUR (ni vključena poštnina) na posamičen bon in zajema:

  • Deaktiviranje starega bona
  • Tisk novega bona
  • Aktivacija novega bona 

V primeru, ko je veljavnost darilnega bona že potekla, ga ni možno več aktivirati ga zamenjati oziroma mu podaljšati veljavnosti, s tem pa zapade tudi vso dobroimetje na darilnem bonu.

  1. člen – Izgubljen ali ukraden darilni bon

V primeru izgubljenega bona ne pripada pravica do zamenjave. 

Najden bon se izroči imetniku, če le-ta predloži potrdilo o nakupu dotičnega darilnega bona. Ujemati se morata številka bona (koda) na potrdilu o nakupu in bonu.

Za izgubo ali tatvino darilnega bona in vso morebitno nastalo škodo, ki nastane z neupravičenim razpolaganjem z bonom ter neupravičenim črpanjem dobroimetja na bonu, izdajatelj ne odgovarja.

  1. člen – Poškodovan bon

V primeru poškodovanega bona na mestu kode, lahko imetnik kljub temu opravi nakup, vendar mora koda čitljiva, da jo ponudnik lahko ročno odtipka v sistem bonov. V nasprotnem primeru, ko kode ni moč razbrati ima ponudnik možnost zavrniti plačilo z bonom. V tem primeru glej točko 14. in 15. člen.

  1. člen – Nedelujoč bon

V primeru nedelovanja darilnega bona, ki ni posledica nepravilnega ravnanja, imetnik bon posreduje na info@otroskoveselje.si, kjer kupcu na podlagi potrdila o nakupu dotičnega bona (ujemanje računa + koda bona) izdamo nov darilni bon. 

  1. člen - Reševanje reklamacij pri nakupu darilnega bona

Darilnega bona po nakupu ni mogoče vrniti ali zamenjati za denar oziroma zahtevati vračilo plačanega zneska. 

Za reševanje reklamacij ob plačilu z bonom je pristojen izdajatelj. V primeru nastanka napak, ki so nastale ob nakupu bona, kupec reklamacijo rešuje neposredno z izdajateljem preko elektronske pošte info@otroskoveselje.si ali po telefonu 070 208 000, kjer je potrebno izdajatelju jasno opredeliti in dokazati upravičenost reklamacije. 

Račun oz. potrdilo o nakupu je osnova za vsakršno reklamacijo darilnega bona. Brez potrdila o nakupu oz. računa reklamacija ni možna. Reklamacija je možna 8 dni od nakupu bona (rok začne teči od dneva nakupa na potrdilu o nakupu oz. računu).

  1. člen - Reševanje reklamacij pri unovčevanju darilnega bona

V primeru napak in nejasnosti, povezanih z unovčevanjem bona, kupec reklamacijo rešuje na plačilnem mestu (pri ponudniku), kjer je opravil nakup z bonom. Če je nakup opravil preko spletne Platforma Otroško veselje je za reševanje reklamacije pristojen izdajatelj (4.člen).

  1. člen - Varovanje osebnih podatkov

Karmen Kurmanšek s.p. (izdajatelj), ki posluje pod nazivom Otroško veselje se zaveda pomena varstva osebnih podatkov in s tem namenom z osebnimi podatki ravna v skladu s pravno ureditvijo in osebne podatke zbira, obdeluje ter shranjuje z nameni opredeljenimi v Splošnih pogojih. Osebne podatke obravnava kot strogo zaupne, kot del zaupnih procesov in stroge korporacijske politike glede varstva osebnih in poslovnih podatkov ter skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) (Ur. l. RS, št. 163/2022), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom) (UR. l. RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Dostop do podatkov dovoli izključno zaposlenim in pogodbenim zunanjim partnerjem (ponudniku, pri kateremu unovčujete bon), ki so se obvezali k ustreznim obvezam zaupnosti. Organizator pridobljenih osebnih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam.

Pridobljeni osebni podatki se obdelujejo za namene opredeljene v Splošnih pogojih. V primeru nakupa bona kot fizična oseba so to podatki kupca kot plačnika darilnega bona. Ti podatki so: ime, priimek, ulica in hišna številka, poštna številka, kraj, država, e-naslov in telefon ter in podatki o kreditni kartici. V primeru nakupa kot pravna oseba pa so ti podatki: Firma, ulica in hišna številka, poštna številka, kraj, ID za DDV, kontaktna oseba za naročilo, e-naslov, IBAN. 

V skladu z GDPR sme upravljavec osebnih podatkov obdelovati osebne podatke, če je podana osebna privolitev posameznika tj. je prostovoljna izjava, da se lahko njegovi osebni podatki obdelujejo za določen namen. Uporabnik jo potrdi v sklopu naročila darilnega bona in sicer z oddajo naročila in plačilom. 

Vsi podatki bodo hranjeni v bazi podatkov Otroško veselje in/ali pri pogodbenih obdelovalcih osebnih podatkov v skladu z zakonskim rokom ali do preklica hrambe osebnih podatkov s strani sodelujočega.

  1. člen - Končne in prehodne določbe

Ti Pogoji začnejo veljati na dan njihove objave na spletni strani www.otroskoveselje.si 

Izdajatelj si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodne najave spremeniti Splošne pogoje poslovanja z darilnim bonom, vključno z navedbo ponudnikov oziroma lokacij, pri katerih ni možna uporaba darilnega bona. Spremembe Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati na dan njihove objave na spletni strani www.otroskoveselje.si. 

  1. člen – Zavrnitev unovčitve bona

Nepooblaščena in nezakonita uporaba darilnega bona je kazniva. Izdajatelj lahko zavrne poslovanje z bonom, če ugotovi, da je ta ponarejen, če je njegova veljavnost potekla ali če je bon tako uničena oziroma poškodovan, da z njega ni mogoče razbrati vsebine in odčitati dobroimetja ali kode bona. Morebitni spori med imetnikom bona in izdajateljem se rešujejo pred pristojnim sodiščem v Ljubljani, Slovenija, v kolikor za posamezen spor ni izključno pristojno kakšno drugo sodišče.

  1. člen - Kontakt

Za pridobitev dodatnih informacij obiščite www.otroskoveselje.si ali se obrnite neposredno na izdajatelja darilnih bonov na tel. 070 208 000 ali stopite v stik z nami preko maila info@otroskoveselje.si

Ti Pogoji poslovanja z darilnim bonom Otroško veselje so objavljeni na spletnem mestu www.otroskoveselje.si in veljajo od 24.01.2025 dalje. Zadnjič so bili pogoji posodobljeni 24.1.2025._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Nakupovalni voziček
Prijava

Ne račun še?

Za izboljšanje vaše izkušnje na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Z brskanjem po tej spletni strani se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Pošlji povpraševanje

Vaše sporočilo bo posredovano direktno ponudniku, odgovor boste prejeli v najkrajšem možnem času.